jueves, 24 de marzo de 2011

Ugly Models London



Podem donar per conclosa l´etapa a Central Saint Martins College, he de dir que m´ha sorprès gratament. Una vegada acabat el curs de mkt en preproducció ja estavem preparats per començar pràctiques. I així ho fem fet. 
Què és Ugly Models? Una agència de models especialitzada en representar gent rara. I què considerem gent rara? Doncs records Guiness, l´home més gras, la dona més tatuada, un gos (el del jefe), gent que ha deixat la 3a edat molt enrere, algun mutilat, body-builders, o l´home gat, per exemple. Fills meus, no us esteu de res!


Però parlem de primeres impressions que és el que a mi m´agrada. Oficina: Tigris House, Edwage Rd. Perfecte. Compartim edifici amb l´ambaixada turca i un parell d´escoles d´idiomes. Tenim l´entrada vigilada les 24 hores. No sé si per l´ambaixada o pels que freqüenten la meva agència. 
És un pis ple de de finestres enormes, totes les parets folrades de posters del millor de cada casa. Dues pantalles planes enormes. Un estudi de fotos. Una cuina diminuta. Un bany enorme. Un llitet de gos, la Coco, el bulldog francès del jefe, es passeja cada matí per l´oficina com a amo i senyor que és. Molts arxivadors. 
Companys de feina: El Coxy, el fotògraf, no podia faltar un homosexual tenyit de platino en una oficina com aquesta, aquest tio mola molt. La Lulu, un encant de tia, molt molt grossa i sempre porta algo rosa. Li agrada cantar els últims hits britànics a totes hores. Zoe, intent de pin-up passat de voltes, una monada també. Ella va de caoba amb el corte "V", ulleres 50´s amb molta pasta i brillantets a les puntes, clar. Liam, no em cau massa bé, força estúpid. Mark, el jefe, moltes hores de gimnàs a les esquenes. I l´Eloise, és la que em porta i és la més normal de tots, joveneta, em tracta molt bé. 


Passa gent molt rara per les meves mans, però lo millor és trucar-los!!
Les sessions de fotos són del.lirants, cada dia prometen més. Ja escriuré amb més temps quan n´hagi fet unes quantes perquè de veritat que val la pena.
Ahir vaig estar fent composits, res a envejar a la plantilla de Circo Raluy.


Estic segura que serà una de les empreses més divertides per les que treballaré.

No hay comentarios:

Publicar un comentario