viernes, 12 de noviembre de 2010

Flatshare.com

He parlat dels meus companys de pis?
Tinc la Tania Harris, és de York, estudia acupuntura xinesa i chino mandarín. Té l´habitació plena de posters i còmics manga, però és maca. Després hi ha el Zamaan Bannadyc, un noi turc doctorant-se en física quàntica, la seva habitació és el temple del Hardware (com jo li dic), la cova d´on no surt mai... Un dia hi vaig entrar i té tres ordinadors arenglerats amb pantalles neges i codis binaris! Farem bones migues. I per últim l´Ali Gunaydin, un senyor d´uns trenta llargs, només ve dos nits a la setmana a dormir, calb per dalt i porta cueta per baix. Com podeu veure estic ben acompanyada.
He buscat la definició de “Freak” al diccionari i això és el que he trobat:
1-Aquellas personas específicamente interesadas (en algunos casos de manera obsesiva) hacia los temas de la llamada "cultura friki"(ciencia ficción, la fantasía, el manga, el anime, los videojuegos, los cómics y la informática, entre otros).
Que cadascú tregui les conclusions que cregui necessàries. Jo ja ho he fet.

No hay comentarios:

Publicar un comentario